Header Ads

Header ADS

Άντριου Χογκ: "Θα ήθελα να ήμουν πιλότος"

Ο διεθνής Μαλτέζος τερματοφύλακας της Καλλονής Άντριου Χογκ, απαντά στις ερωτήσεις των φιλάθλων χαρακτηρίζοντας την ατμόσφαιρα στο Δημοτικό Στάδιο Μυτιλήνης φανταστική, αναφέρει πως η φετινή Καλλονή είναι πιο δυνατή από την περσινή, ενώ δηλώνει πεπεισμένος πως αν δεν ήταν ποδοσφαιριστής θα ήταν... πιλότος. Αναλυτικά η συνέντευξη:

Ερώτηση από τον Μιχάλη Αλεξίου
Βρίσκεσαι μόλις δύο χρόνια στην ομάδα μας αλλά έγινες ιδιαίτερα αγαπητός ! Τι σημαίνει Καλλονή για σένα;
Με τιμά πολύ η αγάπη των φιλάθλων μας. Αυτός ο σύλλογος μου έδειξε εμπιστοσύνη και θέλω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να το ανταποδώσω. Η Καλλονή είναι μια ομάδα με μεγάλη καρδιά και μεγάλες φιλοδοξίες, κι εγώ είμαι εδώ για να δώσω τα πάντα ώστε να πετύχει τους στόχους της.

Μέχρι που πιστεύεις ότι μπορείτε να φτάσετε ως ομάδα;
Θα ήταν λάθος να θέσουμε ένα όριο στο τι μπορεί να πετύχει η Καλλονή. Την προηγούμενη σεζόν, στην 1η εμφάνισή της στην μεγάλη κατηγορία, κατορθώσαμε να εξασφαλίσουμε την παραμονή, παρά το γεγονός ότι παίξαμε όλους τους αγώνες μας εκτός έδρας. Το τεχνικό επιτελείο εργάζεται πολύ σκληρά και οι στόχοι που θέτει είναι ξεκάθαροι. Προσωπικά, θεωρώ πως αυτή η ομάδα έχει λαμπρό μέλλον!

Το πολύ καλό ξεκίνημά σας έχει διαφοροποιήσει τον στόχο που είχατε θέσει στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου;
Φέτος πιστεύω πως η ομάδα μας είναι πιο ισχυρή, πιο σημαντικό όμως είναι πως έχουμε μια ομάδα με παίκτες που είναι καλοί χαρακτήρες που θέλουν να πετύχουν. Το ποδόσφαιρο είναι πάντα απρόβλεπτο, όμως πιστεύω πως είμαστε αρκετά δυνατοί ώστε να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό.

Ερώτηση από τον Δημήτρη Κλωναρίδη
Η παρουσία του φίλαθλου κόσμου της Καλλονής στα εκτός έδρας παιχνίδια και το χειροκρότημα που εισπράττεις σου δίνουν κουράγιο και δύναμη για να δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό στον αγώνα;
Μετά το ματς με την Κέρκυρα ρώτησα τη σύζυγό μου ποια ατμόσφαιρα της φάνηκε καλύτερη, εκείνη που δημιούργησαν οι φίλαθλοι της Καλλονής ή εκείνη στο ματς που παίξαμε με την εθνική Μάλτας με αντίπαλο την Ιταλία, μπροστά σε 18.000 θεατές. Μου είπε "σήμερα ήταν καλύτερα" και συμφώνησα. Εντός ή εκτός έδρας, οι φίλαθλοί μας μας γεμίζουν με δύναμη κι αυτό φαίνεται και στην απόδοσή μας. Στον Ταρλά ειδικά η ατμόσφαιρα είναι φανταστική.

Ερώτηση από την Φωτεινή Αθηνιώτου
Πως αισθάνεται ένας τερματοφύλακας όταν μετά από μια πολύ καλή εμφάνιση με σπουδαίες αποκρούσεις δίνει τους τρεις βαθμούς στην ομάδα του και πως όταν από δικό του λάθος χαθεί ένα ματς;
Η διαφορά είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα. Όταν σώζεις την ομάδα σου, είναι σαν να έχεις σκοράρει το γκολ της νίκης. Προφανώς ένας τερματοφύλακας δεν μπορεί να τρέχει μέσα στο γήπεδο και να πανηγυρίσει μια απόκρουση, κρατάει ωστόσο την ικανοποίηση. Από την άλλη μεριά, λάθη συμβαίνουν συχνά στο ποδόσφαιρο, όταν είσαι τερματοφύλακας πρέπει να έχεις δύναμη χαρακτήρα ώστε να μπορείς να αντιμετωπίσεις τις δύσκολες στιγμές. Το συναίσθημα είναι πολύ άσχημο όμως πρέπει να το ξεπεράσεις και να κοιτάξεις το επόμενο παιχνίδι.

Ερώτηση από τους φιλάθλους της Ένωσης Νέων Παραλιμνίου
Ποιος προπονητής θεωρείς ότι σε βοήθησε να βελτιωθείς ως τερματοφύλακας;
Έχω δουλέψει με πολλούς προπονητές και έχω μάθει πολλά από όλους τους. Θα ήταν λάθος μου να αναφέρω μόνο έναν απ' αυτούς.

Ερώτηση από τους φιλάθλους της Ένωσης Νέων Παραλιμνίου
Θα ήθελες να επιστρέψεις κάποια στιγμή στην Κύπρο; Αν ναι ποια ομάδα θα επέλεγες;
Στην Κύπρο ανήκει ένα ιδιαίτερο κομμάτι της καρδιάς μου, πέρασα εκεί μια υπέροχη σεζόν. Δεν μπορώ να ξέρω τι μου επιφυλάσσει το μέλλον, παραδέχομαι πάντως πως θα μου άρεσε κάποια στιγμή να επιστρέψω. Αυτή τη στιγμή το σπίτι μου είναι εδώ στην Ελλάδα, αν και το Παραλίμνι θα είναι πάντα η αγαπημένη μου ομάδα στην Κύπρο!

Ερώτηση από τον Jason Magro
Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι διαφορές ανάμεσα στο ελληνικό πρωτάθλημα και σε αυτό της χώρας σου; Επίσης, κατά τη γνώμη σου, τι θα πρέπει να κάνει το πρωτάθλημα της Μάλτας για να αναβαθμιστεί;
Δυστυχώς οι διαφορές ανάμεσα στα πρωταθλήματα των δύο χωρών είναι τεράστιες. Θα μπορούσα να μιλάω όλη μέρα για τα πράγματα που χρειάζονται βελτίωση στο μαλτέζικο ποδόσφαιρο, είναι ένα θέμα που με ενδιαφέρει πολύ. Ουσιαστικά όμως αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι η νοοτροπία: χρειαζόμαστε καινοτομίες, χρειαζόμαστε παλιούς ποδοσφαιριστές που να έχουν την θέληση να φέρουν τα πάνω κάτω. Πιστεύω πάντως πως αν δεν υπάρξει κάποια δραστική αλλαγή, το μαλτέζικο πρωτάθλημα δεν θα μπορέσει ποτέ να βελτιωθεί.

Πώς περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;
Είμαι πολύ τυχερός που έχω εδώ στην Λέσβο την οικογένειά μου, οπότε αφιερώνω σχεδόν όλο τον ελεύθερο χρόνο μου στην οικογένειά μου. Πρόσφατα μάλιστα αποκτήσαμε ένα κοριτσάκι, οπότε οι μέρες μας είναι πάντα πολύ ενδιαφέρουσες!

Αν δεν είχες ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο ποιο επάγγελμα θα ήθελες να ακολουθήσεις και γιατί;
Είμαι 100% βέβαιος γι' αυτό: θα ήθελα να ήμουν πιλότος, όπως στην ταινία Top Gun... Όλοι μπορούμε να ονειρευόμαστε, έτσι δεν είναι;

ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΙΟΥ ΧΟΓΚ, ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΑΕ ΚΑΛΛΟΝΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η κα. ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΘΗΝΙΩΤΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.